سرای مقاله|دانلود مقاله دانشجویی|دانلود مقاله دانش آموزی

در " سرای مقاله " انواع مقاله دانشگاهی و دانش آموزی و دبیرستان و دبستان جهت دانلود آماده است.

سرای مقاله|دانلود مقاله دانشجویی|دانلود مقاله دانش آموزی

در " سرای مقاله " انواع مقاله دانشگاهی و دانش آموزی و دبیرستان و دبستان جهت دانلود آماده است.

دسترسی سریع به منبع »»» مدیریت | روانشناسی | اقتصاد

پروژه بررسی روشهای موجود برای بررسی شبکه حمل و نقل بعد از بروز زلزله در120 صفحه ورد قابل ویرایش
دسته بندی محیط زیست
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 82 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 120
پروژه بررسی روشهای موجود برای بررسی شبکه حمل و نقل بعد از بروز زلزله

فروشنده فایل

کد کاربری 9206
کاربر

پروژه بررسی روشهای موجود برای بررسی شبکه حمل و نقل بعد از بروز زلزله در120 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست

1-1 مقدار

1-2 اهداف و دست آوردهای پروژه

2 بررسی کارهای انجام شده تاکنون

2-1 عملکرد اجزای شبکه بصورت مستقل

2-1-1 عملکرد فیزیکی و آسیب پذیری

2-1-2 کارآیی

2-2-1 ازائة معیارهای کارایی

2-2-2 بررسی تأخیرهای وارد از خرابی

2-2-3 اولیت دهی پلها برای بازسازی

2-3عملکرد کلی شبکة حمل و نقل

2-3-1 بررسی معیارهای کارایی شکبة تخریب شده

2-3-3 برآوردتأخیرهای وارده از خرابی

2-3-4 ارزیابی سیستم بیمارستانی منطقه‌ای

2-3-5 ارزیابی ریسک منطقه‌ای

2-3-6زمان جمع شدن افراد امداد رسان

2-4سفرهای ترافیکی بعد از زلزله

2-4-1-رابطة بین حجم سفرها و بازسازی بعد از زلزله

4-1 عملکرد شبکه‌های حمل و نقل ایران در زلزله‌های گذشته

4-2 عملکرد شبکه های ح0مل و نقل دنیا در زلزله های اخیر

4-2-1زلزله کوبه ژاپن 1995

4-2-1-1 پلها و راههای اصلی کوبه

4-2-1-2 راه آهن کوبه

4-2-1-3 سیستم متروی کوبه

4-2-1-4 فرودگاههای اطراف کوبه

4-2-2 لزله نورث ریج. کالیفرنیا آمریکا 1994

4-2-3 زلزله لوما پریتا، آمریکا 1989

4-2-4 زلزله ارمنستان 1988

4-2-5 زلزله کاستاریا 1991

4-2-6 زلزله مکزیکوسیتی، مکزیک 1995

4-2-7 زلزله فیلیپین 1990

4-2-8 زلزله ازمیت ترکیه 1999

5ستاریوی زلزله

5-1کارهای انجام شده دردنیا در زمینه طراحی برمبنای سناریوی زلزله

5-2پارامترهای موثر در تعریف سناریو

5-2-1 زلزله

5-2-2 مقیاس اندازه گیری زلزله

5-2-3 آنالیز زلزله

5-2-4 پهنه بندی لرزه ای

5-2-5 روش‌ پهنه بندی حرکات زمین تحت اثر زلزله

5-2-5-1 لرزه خیزی

5-2-5-2 کاهش شدت حرکات زمین در اثر دورشدن از مرکز زلزله

5-2-5-3اثرات وضعیت محل برروی حرکات زمین لرزه

5-2-6بررسی اثرات وضعیت محل برای پهنه بندی با دقت کم

5-2-7بررسی اثرات وضعتی محل برای پهنه‌بندی با دقت کم

5-2-8 بررسی اثرات وضعیت محل برای پهنه‌بندی با دقت زیاد

5-2-9کارهای انجام شده در دنیا درزمینه پهنه‌‌بندی لرزه

6 تقاضا

6-1 سفرهای خدماتی

6-2 سفرهای امدادی

6-3 برآورد مجروحین

6-3-1 ناحیه بندی ساختمانها

6-3-2 طبقه بندی ساختمانها

6-3-3 برآورد آسیبهای وارده به ساختمانها

6-3-4 نسبت تلفات انسانی

6-3-4-1 اعتبار سنجی تلفات برای شهرتهران

6-3-4-2 برآورد تلفات برای شهرتهران

7 بررسی رفتارهای انسانی

7-1 رفتار رانندگان در هنگام وقوع زلزله

7-1-1 عوامل موثر در وضعیت رفتار رانندگان

7-1-2 مشکلات احتمالی ناشی از رفتار رانندگان وعوامل تشدید کنندة‌آن

7-1-2-1اشغال سطح خیابانها

7-1-2-4 بروز تصادفات احتمالی

7-1-2-5 وسایل نقلیه رها شده

7-1-2-6 هراس ناشی از زلزله و عواقب آن

7-1-2-7 افزایش طول سفرها دراثر عدم اطلاع

7-1-3 راههای مواجهه با این مشکلات

7-1-3-1 آموزش و اطلاع رسانی

7-1-3-2 تخلیه و بازگشایی مسیر

7-2 رفتار رانندگان در استفاده از شبکه بعد از زلزله

7-3 رفتار نیروهای امنیتی و امدادی

7-4 رفتار نیروهای مدیریت امدادی و انتظامی

8 برآورد عرضه

8-1 برآورد شبکة حمل و نقل بعد از زلزله

8-1-1 اجزاء شبکه

8-1-1-1 راهها

8-1-1-2 تقاطعات

8-1-1-3 پلها

8-1-2 پارامترهای ارزیابی شبکه

8-1-3 خرابی‌های مستقیم شبکه‌حمل و نقل بعد از زلزله

8-1-3-1 خرابی بدنة راه

8-1-3-2 تونل

8-1-3-3 خرابی پل

8-1-3-4 منحنیهای شکنندگی یا خرابی پلها

8-1-4 خرابی های غیر مستقیم شبکه حمل و نقل بعداززلزله

8-1-4-1 خرابی تأسیسات جانبی مسیر

8-1-4-2 عوامل ترافیکی

8-2 برآورد مراکز امداد رسانی

8-2-1 پارامترهای مهم برای ارزیابی مراکز امدادی

8-2-2 ظرفیت پذیرش مجروح

8-2-3 عملکرد بیمارستان بعد از زلزله

8-2-4 خرابی بیمارستانها

9 توزیع

9-1 شبیه سازی

9-1-1 روشهای ضریب رشد

9-1-2 ضریب رشد بکنواخت

9-1-3 روش میانگین ضریب رشد

9-1-4 مدل فراتر

9-1-5 مدل دیترویت

9-1-6 ضرایب رشد با محدودیت دوگانه (روش فورنیس

9-1-7 مزایا و معایب ضریب رشد

9-1-8 مدل جاذبه

9-1-9 محدودیتهای مدل جاذبه

9-1-10 مدل فرصت بینابینی

9-2 توزیع به کک مدلهای برنامه ریزی خطی

9-3 مقایسة بین مدلهای توزیع

10 مدلهای تخصیص

10-1 تخصیص به روش هیچ یاهمه (کوتاهترین مسیر

10-1-1 الگوریتم کوتاهترین مسیر

10-2 تخصیص تعادل ی (ظرفیت محدود

10-2-1 روند تخصیص افزایشی

10-2-2 روند با سرعت تغییرات زیاد و کم

10-3-3 روند میانگین متوالی

10-3 تخصیص احتمالاتی

10-3-1 تخصیص احتمالاتی برمبنای شبیه‌سازی

10-3-2 تخصیص احتالاتی نسبی

10-4 روش برنامه ریزی خطی

10-5 روشMcLaughiln

11 تحلیل ریسک

11-1 شبیه سازی مونت کارلو

11-1-1 مزایای نمونه سازی مونت کارلو

11-2 نمونه سازیLatin Hyper cube یا LHS

11-3 مقایسه بین نمونه سازیLHS و مونت کارلو

11-4 توابع توزیع برای شبیه سازی

11-4-1 توابع توزیع

11-5- دقت برآوردهای احتمالاتی

12 ارائه مدل

12-1 سناریوی زلزله

12-2 برآورد تقاضا

12-3 برآورد عرضه

12-3-1 برآورد شبکه حمل ونقل

12-3-2-1 @ Risk

12-4-1 الگوریتم کوتاهترین مسیر

12-4-2 برنامه ریزی خطی

12-4-3 نرم افزار مدل

12-4-4 قابلیت توسعه

12-4-4-1 درنظر گرفتن ترافیک غیرامدادی رسانی

12-4-4-2 درنظرگرفتن وضعیت کنترل برترافیک

12-4-4-3 در نظر گرفتن احتمالی ظرفیت مراکز امدادشده رسانی

12-4-4-4 درنظردرنظرگرفت احتمالی ظرفیت مراکز امداد رسانی

12-4-4-5 مبداء و مقصدها مجازی

12-4-4-6 استفاده از تابع ارزش زمان

12-5 ارزیابی شبکه

12-5-1 ارزیابی کل شبکه

12-5-2 ارزیابی اجزاء شبکه

12-5-2-1 تحلیل حساسیت

13 بکارگیری مدل

13-1 شبکه ساده با یک مبداء و مقصد

13-1-1 روندانجام تحلیل شبکه

13-2 شبکه متشکل از چند مبداء‌و مقصد

13-2-1 نتایج تحلیل

14- پیشنهادات برای کارهای آینده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
بهنام قربانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی