پروژه بررسی روشهای موجود برای بررسی شبکه حمل و نقل بعد از بروز زلزله
دسته بندی | محیط زیست |
بازدید ها | 0 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 82 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 120 |


پروژه بررسی روشهای موجود برای بررسی شبکه حمل و نقل بعد از بروز زلزله در120 صفحه ورد قابل ویرایش
فهرست
1-1 مقدار
1-2 اهداف و دست آوردهای پروژه
2 بررسی کارهای انجام شده تاکنون
2-1 عملکرد اجزای شبکه بصورت مستقل
2-1-1 عملکرد فیزیکی و آسیب پذیری
2-1-2 کارآیی
2-2-1 ازائة معیارهای کارایی
2-2-2 بررسی تأخیرهای وارد از خرابی
2-2-3 اولیت دهی پلها برای بازسازی
2-3عملکرد کلی شبکة حمل و نقل
2-3-1 بررسی معیارهای کارایی شکبة تخریب شده
2-3-3 برآوردتأخیرهای وارده از خرابی
2-3-4 ارزیابی سیستم بیمارستانی منطقهای
2-3-5 ارزیابی ریسک منطقهای
2-3-6زمان جمع شدن افراد امداد رسان
2-4سفرهای ترافیکی بعد از زلزله
2-4-1-رابطة بین حجم سفرها و بازسازی بعد از زلزله
4-1 عملکرد شبکههای حمل و نقل ایران در زلزلههای گذشته
4-2 عملکرد شبکه های ح0مل و نقل دنیا در زلزله های اخیر
4-2-1زلزله کوبه ژاپن 1995
4-2-1-1 پلها و راههای اصلی کوبه
4-2-1-2 راه آهن کوبه
4-2-1-3 سیستم متروی کوبه
4-2-1-4 فرودگاههای اطراف کوبه
4-2-2 لزله نورث ریج. کالیفرنیا آمریکا 1994
4-2-3 زلزله لوما پریتا، آمریکا 1989
4-2-4 زلزله ارمنستان 1988
4-2-5 زلزله کاستاریا 1991
4-2-6 زلزله مکزیکوسیتی، مکزیک 1995
4-2-7 زلزله فیلیپین 1990
4-2-8 زلزله ازمیت ترکیه 1999
5ستاریوی زلزله
5-1کارهای انجام شده دردنیا در زمینه طراحی برمبنای سناریوی زلزله
5-2پارامترهای موثر در تعریف سناریو
5-2-1 زلزله
5-2-2 مقیاس اندازه گیری زلزله
5-2-3 آنالیز زلزله
5-2-4 پهنه بندی لرزه ای
5-2-5 روش پهنه بندی حرکات زمین تحت اثر زلزله
5-2-5-1 لرزه خیزی
5-2-5-2 کاهش شدت حرکات زمین در اثر دورشدن از مرکز زلزله
5-2-5-3اثرات وضعیت محل برروی حرکات زمین لرزه
5-2-6بررسی اثرات وضعیت محل برای پهنه بندی با دقت کم
5-2-7بررسی اثرات وضعتی محل برای پهنهبندی با دقت کم
5-2-8 بررسی اثرات وضعیت محل برای پهنهبندی با دقت زیاد
5-2-9کارهای انجام شده در دنیا درزمینه پهنهبندی لرزه
6 تقاضا
6-1 سفرهای خدماتی
6-2 سفرهای امدادی
6-3 برآورد مجروحین
6-3-1 ناحیه بندی ساختمانها
6-3-2 طبقه بندی ساختمانها
6-3-3 برآورد آسیبهای وارده به ساختمانها
6-3-4 نسبت تلفات انسانی
6-3-4-1 اعتبار سنجی تلفات برای شهرتهران
6-3-4-2 برآورد تلفات برای شهرتهران
7 بررسی رفتارهای انسانی
7-1 رفتار رانندگان در هنگام وقوع زلزله
7-1-1 عوامل موثر در وضعیت رفتار رانندگان
7-1-2 مشکلات احتمالی ناشی از رفتار رانندگان وعوامل تشدید کنندةآن
7-1-2-1اشغال سطح خیابانها
7-1-2-4 بروز تصادفات احتمالی
7-1-2-5 وسایل نقلیه رها شده
7-1-2-6 هراس ناشی از زلزله و عواقب آن
7-1-2-7 افزایش طول سفرها دراثر عدم اطلاع
7-1-3 راههای مواجهه با این مشکلات
7-1-3-1 آموزش و اطلاع رسانی
7-1-3-2 تخلیه و بازگشایی مسیر
7-2 رفتار رانندگان در استفاده از شبکه بعد از زلزله
7-3 رفتار نیروهای امنیتی و امدادی
7-4 رفتار نیروهای مدیریت امدادی و انتظامی
8 برآورد عرضه
8-1 برآورد شبکة حمل و نقل بعد از زلزله
8-1-1 اجزاء شبکه
8-1-1-1 راهها
8-1-1-2 تقاطعات
8-1-1-3 پلها
8-1-2 پارامترهای ارزیابی شبکه
8-1-3 خرابیهای مستقیم شبکهحمل و نقل بعد از زلزله
8-1-3-1 خرابی بدنة راه
8-1-3-2 تونل
8-1-3-3 خرابی پل
8-1-3-4 منحنیهای شکنندگی یا خرابی پلها
8-1-4 خرابی های غیر مستقیم شبکه حمل و نقل بعداززلزله
8-1-4-1 خرابی تأسیسات جانبی مسیر
8-1-4-2 عوامل ترافیکی
8-2 برآورد مراکز امداد رسانی
8-2-1 پارامترهای مهم برای ارزیابی مراکز امدادی
8-2-2 ظرفیت پذیرش مجروح
8-2-3 عملکرد بیمارستان بعد از زلزله
8-2-4 خرابی بیمارستانها
9 توزیع
9-1 شبیه سازی
9-1-1 روشهای ضریب رشد
9-1-2 ضریب رشد بکنواخت
9-1-3 روش میانگین ضریب رشد
9-1-4 مدل فراتر
9-1-5 مدل دیترویت
9-1-6 ضرایب رشد با محدودیت دوگانه (روش فورنیس
9-1-7 مزایا و معایب ضریب رشد
9-1-8 مدل جاذبه
9-1-9 محدودیتهای مدل جاذبه
9-1-10 مدل فرصت بینابینی
9-2 توزیع به کک مدلهای برنامه ریزی خطی
9-3 مقایسة بین مدلهای توزیع
10 مدلهای تخصیص
10-1 تخصیص به روش هیچ یاهمه (کوتاهترین مسیر
10-1-1 الگوریتم کوتاهترین مسیر
10-2 تخصیص تعادل ی (ظرفیت محدود
10-2-1 روند تخصیص افزایشی
10-2-2 روند با سرعت تغییرات زیاد و کم
10-3-3 روند میانگین متوالی
10-3 تخصیص احتمالاتی
10-3-1 تخصیص احتمالاتی برمبنای شبیهسازی
10-3-2 تخصیص احتالاتی نسبی
10-4 روش برنامه ریزی خطی
10-5 روشMcLaughiln
11 تحلیل ریسک
11-1 شبیه سازی مونت کارلو
11-1-1 مزایای نمونه سازی مونت کارلو
11-2 نمونه سازیLatin Hyper cube یا LHS
11-3 مقایسه بین نمونه سازیLHS و مونت کارلو
11-4 توابع توزیع برای شبیه سازی
11-4-1 توابع توزیع
11-5- دقت برآوردهای احتمالاتی
12 ارائه مدل
12-1 سناریوی زلزله
12-2 برآورد تقاضا
12-3 برآورد عرضه
12-3-1 برآورد شبکه حمل ونقل
12-3-2-1 @ Risk
12-4-1 الگوریتم کوتاهترین مسیر
12-4-2 برنامه ریزی خطی
12-4-3 نرم افزار مدل
12-4-4 قابلیت توسعه
12-4-4-1 درنظر گرفتن ترافیک غیرامدادی رسانی
12-4-4-2 درنظرگرفتن وضعیت کنترل برترافیک
12-4-4-3 در نظر گرفتن احتمالی ظرفیت مراکز امدادشده رسانی
12-4-4-4 درنظردرنظرگرفت احتمالی ظرفیت مراکز امداد رسانی
12-4-4-5 مبداء و مقصدها مجازی
12-4-4-6 استفاده از تابع ارزش زمان
12-5 ارزیابی شبکه
12-5-1 ارزیابی کل شبکه
12-5-2 ارزیابی اجزاء شبکه
12-5-2-1 تحلیل حساسیت
13 بکارگیری مدل
13-1 شبکه ساده با یک مبداء و مقصد
13-1-1 روندانجام تحلیل شبکه
13-2 شبکه متشکل از چند مبداءو مقصد
13-2-1 نتایج تحلیل
14- پیشنهادات برای کارهای آینده